FINANCIňLE ADOPTIE
Indien u een kind financieel zou willen adopteren, dan moet u denken aan een bedrag van Ä 27,50 per maand. Voor dit bedrag kan een schooluniform worden gekocht en onderhouden, het schoolgeld kan worden betaald en de kosten voor het dagelijks levensonderhoud kunnen worden voldaan. Als u een kind adopteert, dan krijgt u een foto van het kind en wordt u op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. U kunt via de stichting met het kind corresponderen. Indien nodig verzorgt de stichting de vertaling van de brieven. En als u wilt, dan kunt u het kind ook eens een bezoek brengen. Vanuit de stichting wordt getracht, dat er tweemaal per jaar iemand van de stichting (die de kosten daarvoor geheel en al zelf voldoet) op bezoek gaat naar Sri Lanka, om zich op de hoogte te stellen van de ontwikkelingen. Meestal is het mogelijk, dat belangstellenden meereizen. U krijgt op die manier een beeld van Sri Lanka, dat niet beperkt blijft tot het toeristische.
Wilt u zich aanmelden voor financiŽle adoptie, dan kunt u contact opnemen met:

Dhr. E.H.G. van Leuteren
Telefoon: 074 - 2673007

Het rekeningnummer voor de financiŽle adoptie is:
NL49 RABO 0317285882, t.n.v. Stichting Hulp Aan Sri Lanka 2 FinanciŽle Adoptie, Rabobank Haaksbergen-Enschede.