FANCY FAIR EN ROMMELMARKT, 6 JUNI 2007
De Paus Joannesschool aan de Benninkstraat in Haaksbergen heeft op 12 mei jl. een Fancy Fair en Rommelmarkt gehouden. De volledige opbrengst van € 750,- is op 6 juni geschonken aan de stichting HAS.

De dag werd gevuld met tal van activiteiten: een springkussen, spellen als schatgraven en blikschieten, een waterbaan, het raadspel, schminken, rommel- en boekenmarkt, koffiecorner en een heuse suikerspinkraam. Ook de stichting HAS presenteerde zich met veel enthousiasme op deze dag.

De opbrengst zal worden gebruikt voor nieuw schoolmeubilair op een school in Dikwella, in het zuiden van Sri Lanka (tsunamigebied).

De kinderen van de Paus Joannesschool hebben samen met hun ouders en de organisatie de dag tot een groot succes gemaakt.

Namens het voltallige bestuur van stichting: Dank jullie wel!!!