BEJAARDENHUIS KANDY deel 2, 8 OKTOBER 2008
Nadat pastoor Van der Sman tijdens zijn bezoek in het begin van dit jaar, onder het toeziend oog van de bisschop van Kandy een eerste steen mocht leggen, nadert met rasse schreden de verdere bouw van het bejaardentehuis, dat de parochiële Caritas Instelling van de parochie van Hengevelde, in samenwerking met Stichting Hulp Aan Sri Lanka laat bouwen in Mahiyawa, een wijk in de stad Kandy te Sri Lanka. De gemeenschap in Hengevelde is hard op weg om de benodigde € 41.000,- voor de bouw van het tehuis bij elkaar te krijgen! Daarnaast heeft het project ook bekendheid in de rest van de regio gekregen. Vanuit diverse hoeken zullen er bovendien bijdragen overgeboekt worden van mensen die het project van Hengevelde een warm hart toedragen.

Deze giften zullen gebruikt worden om het ouderencentrum te voorzien van bedden, meubilair, keukeninventaris en tevens om het terrein rondom het tehuis in te richten. De verwachting is dat het gebouw eind 2009 gebruiksklaar zou kunnen zijn. De voorzitter van onze stichting zal binnenkort een bezoek aan Sri Lanka brengen, kortom, we houden u op de hoogte!