DEEL OPBRENGST CD NAAR HAS, 26 OKTOBER 2008
Zondag 20 oktober 2008 was een bijzondere dag voor sopraan Charlotte Winkelhorst en organist Hans Stege. Vol trots werd hun eerste cd “Een vleug van Eeuwigheid” gepresenteerd en gedeeltelijk ten gehore gebracht in de Sint Pancratiuskerk in Tubbergen. Wilma Driessen, zeer bekende sopraan, mocht de eerste cd in ontvangst nemen, uitgereikt door Charlotte Winkelhorst. De cd heeft voor de Stichting een bijzonder tintje gekregen. Pastor van de Sman voorzitter van de Stichting, leidde het concert in, en was zeer verheugd te kunnen vertellen, dat een gedeelte van de opbrengst van de verkoop van de cd’s ten goede komt aan de Stichting. Het concert was zeer geslaagd. Naar aanleiding van het uitbrengen van “Een vleug van Eeuwigheid” zullen er een reeks van concerten volgen in de regio. De cd is te koop tijdens deze concerten. Voor concertdata verwijzen we u naar de website van Charlotte Winkelhorst www.rosamystica.nl. We zijn Charlotte en Hans dan ook zeer erkentelijk voor hun inzet voor de Stichting en we wensen hen dan ook heel veel succes met de reeks concerten die ze zullen gaan geven.