IN MEMORIAM TAMME SMIT, 5 MAART 2010

Op 1 maart 2010 overleed oud – voorzitter en grondlegger van de Stichting Hulp aan Sri Lanka, dhr. Tamme Smit, op de leeftijd van 80 jaar. Samen met zijn echtgenote Jet, zette hij zich vele jaren lang in om voor de straatarme bevolking van Sri Lanka, om het leven voor hen meer draaglijk te maken. Met veel respect wordt op Sri Lanka over hem en zijn echtgenote gesproken en er is grote dankbaarheid voor het vele wat hij tot stand heeft gebracht.

Op 5 maart werd afscheid van hem genomen door familie, vrienden en bekenden. De huidige voorzitter Theo L.M.M. van der Sman sprak namens de bestuursleden van de Stichting Hulp aan Sri Lanka en de NEDLA Friendship Foundation Mawanella (in het Crematorium te Assen) een korte gedachte uit bij het heengaan van zijn vriend Tamme Smit.