SINTERKLAAS KOMT BIJ U OP BEZOEK, 15 NOV 2010

Dit jaar kunt u voor een prachtig bezoek van Sint Nicolaas, Stichting Hulp aan Sri Lanka benaderen. Sinterklaas heeft besloten om dit jaar met zijn Zwarte Piet een aantal bezoeken af te leggen bij gezinnen of andere gelegenheden. Hij ondersteunt van harte het werk, wat door de stichting wordt gedaan voor de arme bevolking in Sri Lanka.

Sinterklaas deelt cadeautjes uit, maar nu vraagt hij u om een bijdrage voor zijn bezoek. Sinterklaas komt dan met zijn Pieten bij u op bezoek, om uw kinderen en eventueel uzelf toe te spreken. U ontvangt oprecht hòòg bezoek, als u Sinterklaas uitnodigt via de stichting. U biedt bovendien hulp aan de mensen, die dat hard nodig hebben.

Wilt u meer weten, of een bezoek afspreken, belt u dan met Louis via zijn telefoonummer: