REISBUREAU KROEZE SCHENKT, 26 NOVEMBER 2010

In november bestond Reisbureau Kroeze BV. uit Tubbergen twaalf en een half jaar. Er werd een jubileumfeest gehouden op 26 november voor klanten en relaties. Op dit feest werd bezoekers gevraagd, om naar wens een gift te schenken op het werk van de Stichting Hulp aan Sri Lanka te ondersteunen. Ook het reisbureau zelf schonk een flinke gift. Eigenaar dhr. Hans Kroeze hield een korte toespraak, waarin hij de eerste 12 ˝ jaar in korte gedichten terug liet komen. Vervolgens gaf hij een uitleg van het werk van de stichting. Het reisbureau kent het werk van de stichting van dichtbij. De voorzitter werkte in de beginjaren in Tubbergen en zij hoorden al veel van het werk van de stichting waar hij voorzitter van is.

Kort na de feestelijke jubileumdag overhandigde eigenaar Hans Kroeze, samen met de manager van het reisbureau Bianca Bankeman een cheque van € 1.800,- aan voorzitter van der Sman en bestuurslid mevrouw Evers. Dit cadeau van Reisbureau Kroeze BV en al haar klanten en relaties zal effectief worden ingezet op Sri Lanka zelf, om de arme bevolking te kunnen helpen.

Voorzitter van der Sman bedankte dhr. Kroeze, mevr. Bankeman en alle collega’s voor hun inzet.

v.l.n.r. Mw. Evers, Dhr. Van der Sman, Hans Kroeze (eigenaar) en Bianca Bankeman (manager reisbureau).