BEZOEK SINT EN PIET VOOR SRI LANKA

Ieder jaar komt Sinterklaas met zijn Pieten naar Haaksbergen, om de kinderen te bezoeken. Vorig jaar deed Sint dat ook vanuit de actie www.hasintenpiet.nl

Ieder jaar helpt Sint met zijn Pieten de arme bevolking van Sri Lanka. Vorig jaar werd een waterzuivering gebouwd van het geld wat Sinterklaas mee kreeg na zijn bezoekjes. In de periode rond 5 december komt Sinterklaas graag weer bij u op bezoek om hiermee ook de Stichting Hulp aan Sri Lanka te kunnen helpen. Dit jaar wil Sint ervoor zorgen dat kinderen die geen bed of speelgoed hebben geholpen worden. Er is veel geld nodig voor de arme gezinnen.
De bezorgpieten gaan cadeautjes brengen en ze komen even binnen om ze te overhandigen aan de kinderen. Dit jaar is pastoor Theo van der Sman, voorzitter van de stichting, er ook bij om de cadeautjes te bezorgen.
Wilt u Sinterklaas graag thuis ontvangen met zijn Pieten, of wilt u de cadeautjes laten bezorgen, belt u dan met: 06 - 1043 2430. De telefoonpiet zit na 18.00 uur klaar om met u af te spreken.
U kunt ook boeken via de internetsite www.hasintenpiet.nl Via de site kunt u het contactformulier invullen. Op de site kunt u lezen, wat met de donaties wordt gedaan.