VERKOOP SCHILDERIJEN 30 MAART 2014
In mei gaat een groep op werkbezoek naar Sri Lanka. Een beeldend kunstenaar heeft vijftien schilderijen beschikbaar gesteld voor verkoop. De opbrengst wordt geschonken aan de stichting om tijdens dit werkbezoek bij schrijnende situaties direct te kunnen helpen.

U vindt een foto van alle schilderijen op Facebook van de stichting. Als u op het logo links onderaan op de homepage dubbelklikt, opent het nieuws zich vanzelf.

U kunt een bod doen op één of meerdere schilderijen, door een e-mail te sturen naar stichtinghulpaansrilanka@gmail.com . U kunt bieden tot uiterlijk 15 april. Vermeld in uw e-mail wel uw naam en telefoonnummer. De hoogste bieder wordt na 15 april gebeld, om op afspraak het schilderij in Haaksbergen op te halen en bij aflevering contant te betalen.