LEDEN KPOV STANDBEELD IN VASSE - 6 JULI 2014

Leden van KPOV – Vasse werkten hard op de Sfeermarkt, voor een behandeling van zieke kinderen op Sri Lanka

Op zondag 6 juli nam een bijzondere beeldengroep deel aan de Sfeermarkt in Vasse. De groep was als ‘De medische staf’ te zien. De vier deelnemende vrouwen zijn leden van de Katholieke plattelandsvrouwen Organisatie Vasse. Ze zamelden geld in om zieke kinderen op Sri Lanka medische hulp te kunnen bieden, via de Stichting Hulp aan Sri Lanka.

Het was op het Kerkplein een gezellige drukte. Veel familieleden, vrienden en bekenden van de dames kwamen even kijken om te zien hoe zij tot beeld waren veranderd. Er werd secuur gekeken wie toch wie was en soms werd er ook verkeerd geraden. Sommige kleinkinderen vonden oma als beeld toch wel een beetje eng.

Veel mensen doneerden geld, zeker ook uit waardering voor het werk wat de vier vrouwen op de Sfeermarkt lieten zien. De vier leden van Katholieke plattelandsvrouwen Organisatie Vasse zijn de organisatie en iedereen die een gift geschonken heeft zeer dankbaar.