Huizenbouwproject Sri Lanka - okt 2018
Henk Snijders, woonachtig in Zuid Holland, maakte met zijn vrouw een reis naar Sri Lanka. Hij zag daar hoe veel mensen leven in grote armoede. Dit bleef in zijn gedachten. Hij zocht contact met het bestuur van de stichting. Zijn grote wens is om vijf huizen te bouwen voor dakloze gezinnen in Adikarigama. Op 1 mei 2018 ging Henk met vervroegd pensioen. Hij besloot bij zijn afscheid om geen afscheidscadeau te wensen, maar een gift voor zijn huizenplan. Hij wil dit plan gaan realiseren in samenwerking met het bestuur van Stichting HAS en zusterorganisatie NEDLA Friendship Foundation. Onder het motto van Henk: “Ieder mens in de wereld heeft recht op een fatsoenlijk dak boven het hoofd” schreef hij een brochure om bekendheid te geven aan zijn actie die hij voortzet als fondsenwerver voor dit project. Leest u meer in de integrale folder die van hem is verschenen.
Naar de folder