Gift Stichting Kringloopbedrijf Borne - dec 2021
Stichting Kringloopbedrijf Borne doneert gift voor hulp op Sri Lanka

In december 2021 besloot Stichting Kringloopbedrijf Borne, toch om een aantal goede doelen te ondersteunen met het doneren van een gift aan het einde van het jaar, waarin wereldwijd de gevolgen van de pandemie groot waren. Stichting Hulp aan Sri Lanka (HAS) was één van de goede doelen.
De vertrouwde feestelijke avond in de Kringloopwinkel in Borne kon vanwege de Corona maatregelen niet georganiseerd worden.
De gift van Stichting Kringloopbedrijf Borne wordt ingezet, om voedselhulp te geven aan inwoners van de regio Solepura op Sri Lanka, die door de gevolgen van de pandemie geen inkomsten meer hebben. Een landelijk sociaal stelsel om mensen te helpen is er niet. De voedselhulp maakt voor veel mensen het verschil.