Shopping by Candlelight - December 2023
Op zaterdag 16 december zijn voor de ingang van de St. Stephanuskerk aan de Grotestraat twee feestelijke stands in Kerstsfeer te vinden.

De hoofdingang van de kerk is open en iedereen is tijdens Shopping by Candlelight van 17.00 uur tot 21.00 uur welkom om een kaarsje aan te steken bij de prachtige kerststal in de kerk. Een groep vrijwilligers werkte twee dagen om het indrukwekkende kersttafereel op te zetten. Daarna kunt u genieten van warme chocolademelk en Glühwein bij de ingang van de kerk.

Bij de ingang kunt u ook de stand voor de Stichting Hulp aan Sri Lanka bezoeken. Er zijn prachtige kerststukken te koop en leden van het Bornse Crea Gilde maakten gloednieuwe kerstversieringen voor in de kerstboom thuis. Er zijn warme omslagdoeken en sokken beschikbaar en leuke cadeaus voor kinderen. Nieuw zijn dit jaar de ‘licht-flessen’ met kerstdecoratie. Alles wat op de stand te vinden is, is door een groep enthousiaste vrijwilligers gemaakt.

De opbrengst van deze avond wordt geschonken aan de Stichting Hulp aan Sri Lanka om de opvang van jonge kinderen in de regio Solepura mogelijk te houden.