Start inzameling voor 1 Euro Markt - 16 okt 2024
Op zaterdag 23 november wordt opnieuw de Eén Euro Markt, gehouden in de Stefanshof.

De opbrengst van deze Eén Euro Markt wordt geschonken aan Stichting Hulp aan Sri Lanka voor het voortzetten van de opvang van lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen in de regio Solepura.

Deze week gaat de inzameling van speelgoed, waar niet meer mee gespeeld wordt en andere artikelen van start. Het gaat om spullen die een tweede leven kunnen krijgen als cadeau, op 5 december of met kerst, voor kinderen en volwassenen.
Voor deze markt worden spullen ingezameld, die per stuk in een boodschappentas of een big shopper passen. Heeft u speelgoed of andere artikelen, die u wilt schenken, laat dan van u horen. Met uw donatie maakt u het voor veel mensen mogelijk om betaalbaar de feestmaand te vieren, omdat alle artikelen voor € 1,- per stuk worden verkocht, ongeacht grootte of winkelwaarde. Op deze manier is pakjesavond vieren voor een klein bedrag mogelijk.

Na de verkoop krijgen alle niet verkochte artikelen een goede bestemming. Het speelgoed wordt beschikbaar gesteld aan het Dreamteam AVB Borne. Zij verstrekken het speelgoed aan de gezinnen die zij ondersteunen, om hiermee de kosten voor de feestmaand te verminderen. Andere artikelen worden aan de Kringloopwinkel in Borne geschonken, waar menigeen betaalbaar cadeautjes aanschaft voor de feestmaand. In november wordt meer bekend over de Eén Euro markt en de nevenactiviteiten in de hal.

Mail gerust voor een afspraak, om speelgoed of anderen spullen in te leveren.

Inleverpunt in Borne